FANDOM

Esta é unha lista dos bursianos que viviron no recinto Tékoda. Os primeiros que aparecen (serie 1) capturaron a bóla 04 con Josep Maria #, Ralja e outros humanos. Para o final da primeira parte de Planetes Mata 2 a 05 derrótaos e fanse como “reis” de Tékoda, pero isto é temporal porque regresan e volven a quedar encerrados. Ao final da primeira parte de Planetes 3 son finalmente derrotados coa destrución de Tékoda pola Directiva Omega.

Zuck

O xefe dos bursianos. Aparece en todos os episodios que aparece Tékoda. El ten a capacidade de crear máis bursianos se algún dos seus amigos morrer. Se Zuck morrer, xa non poderán haber máis bursianos. Morre cando se destrúe Tékoda.

Natàlia

Aparece en Planetes (serie 1) e Planetes Mata 2. Na serie 1 ela organiza e controla ao grupo B, a metade dos nenos, e en Planetes Mata 2 ao morrer Montse e Cristina, Natàlia pasa a controlar o grupo A e a nova bursiana Maria controla o grupo B. Gústalle lanzar xente pola xanela. Ao final da primeira parte de Planetes Mata 2 Natàlia morre.

Montse

Aparece en Planetes (serie 1), e controla o grupo A (a outra metade dos nenos). Ao final da primeira temporada da serie 1 morre.

Jesús

Aparece en Planetes (serie 1), asistente de Zuck. Ao final da serie 1 morre.

Cristina

Substitúe a Montse, e controla o grupo A. Ao final da serie 1 morre.

Àngel

Substitúe a Jesús como asistente de Zuck. É disparado por Josep Maria 5 ao final de Planetes Mata 2, mais só é ferido e para o final da primeira temporada de Planetes 3 volve a estar activo. Morre definitivamente cando se destrúe Tékoda.

Maria

É a nova bursiana de Planetes Mata 2. Morre cando se destrúe Tékoda.

Maite

É a nova bursiana de Planetes 3. Morre cando se destrúe Tékoda.

Xavi

Segundo que substitúe a Àngel mentres este está a rexenerarse. Cando Àngel volve a estar activo, el mata a Xavi.

Bursiano sen nome

Primeiro que substitúe a Àngel mentres este está a rexenerarse. É agresivo e tenta matar ao capitán 6, mais Ralja o mata.

Personaxes de Planetes
Serie Personaxes principais das series
Planetes (anime) Hachirota "Hachimaki" HoshinoAi TanabeFee CarmichaelYuri Mihairokoh
Planetes (serie 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoOutros nenosBursianos
Planetes Mata 2 Josep Maria #RaljaManuelLaiaDiegoOutros nenosBursianos
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokOutros nenosBursianosİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoKimberly
SerieStar4 GrokaPadokOutros tripulantesJosep Maria #İhi Kadse0PumikyCarlaAnnLaiaKimberly (Mimi)Dany
Máis… Meŀlina (Planetes II) • Érika (Planetes III) • Creación Áurea (Planetes IV) • Lorena (Planetes IV) • Lauryn (Planetes V) • Alexandra (Planetes V)