FANDOM

Groka Birka é a capitá nimbeana da oitava nave da Frota Talosiana, e por iso é a protagonista nas tempadas 1-4 de SerieStar4.

Nacemento e infancia

Ela naceu en Nimbea no 1980, e toda a súa infancia tivo o soño de ser capitá dunha nave. Aos 12 anos apuntouse como aprendiz na Frota Talosiana, e aos 18 anos saíu por primeira de Nimbea nunha nave que ía a Mira. O almirante que nese momento organizaba a Frota ascende a Groka como capitá na oitava nave das 12 que saen de Nimbea en 2001 coa misión de explorar máis aló do sistema Talos.

Capitá dunha nave

Ela recruta dous tripulantes de Nimbea (Biurk e Lemba) e dous tripulantes de Mira (Parth e Mol). Cando saen van parar ao planeta Vulcano, e alí atópanse cun neno chamado Padok que secretamente estivera no espazo. Padok pide a Groka de unirse á súa nave, e ela acepta ao mozo vulcaniano como alférez.

Cando saen únese á tripulación unha muller dunha raza descoñecida, chamada Margareeda, que ten habilidades telepáticas e que axuda psicoloxicamente á tripulación. Padok sofre o Pon Farr e Margareeda, que estaba namorada de Padok, se aparea con el e empezan unha relación.

Máis tarde van parar á Terra e atópanse a Frota Estelar da Federación, e Talos únese á FEF co que a nave de Groka pasa a chamarse FEF 08.

Relación con Diego

Xa cando fixeran moitas aventuras, únese á tripulación o doutor Diego Arguedas, un humano que estivo como médico das naves 04, 05 e 06 cos nenos que foron capturados en Tékoda polos bursianos. Na FEF 08 é o médico da nave durante pouco tempo. Namórase da capitá Groka, e ten un fillo chamado Dídac Arguedas, que é medio humano e medio nimbeanés. Posteriormente Diego morre.

Ver tamén: Diego

Morte

A nave FEF 08 atopa un planeta na galaxia de Andrómeda, e descobre que os teremedosianos e os sulibans teñen unha orixe común nese remoto planeta: dúas irmás restantes dunha civilización extinta fundaron as dúas razas. A irmá maior e máis vengativa chamada Sulny fundou a raza suliban, e a máis pacífica chamada Melny fundou a raza teremedosiana. Sulny morreu, e Melny estaba soa. Entón Groka decide quedar con Melny, e morre no planeta.

Personaxes de Planetes
Serie Personaxes principais das series
Planetes (anime) Hachirota "Hachimaki" HoshinoAi TanabeFee CarmichaelYuri Mihairokoh
Planetes (serie 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoOutros nenosBursianos
Planetes Mata 2 Josep Maria #RaljaManuelLaiaDiegoOutros nenosBursianos
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokOutros nenosBursianosİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoKimberly
SerieStar4 GrokaPadokOutros tripulantesJosep Maria #İhi Kadse0PumikyCarlaAnnLaiaKimberly (Mimi)Dany
Máis… Meŀlina (Planetes II) • Érika (Planetes III) • Creación Áurea (Planetes IV) • Lorena (Planetes IV) • Lauryn (Planetes V) • Alexandra (Planetes V)