FANDOM

Pumiky Ros Romero é unha personaxe do universo expandido de Planetes. É ¾ humano e ¼ goboliano, e é o fillo de Manuel e Laia.

Aparición en Planetes Mata 2

Só aparece na segunda parte, pero ten pouco protagonismo xa que aparece xunto con Josep Maria #, İhi Kadse e 0 cando aparecen a Terra e as outras naves que non son a FEF 05.

Aparición en Planetes 3

Aparece a partir da segunda tempada (o seu nacemento) e até a última. Na primeira parte (tempada 2) no 0 de xaneiro de 2002 Manuel e Laia, cando estaban en Tékoda a bordo da nave FEF 06 teñen un fillo: Pumiky. Ao principio vivía cos seus pais, pero cando escaparon de Tékoda e volveron á Terra, como todos volveron ao pasado Manuel deu ao capitán Josep Maria 6 para que coidase de Pumiky, que non medía máis de 4 centímetros. E así fixo, e cando Josep Maria # volveu recuperar a Frota Estelar da Federación Pumiky entrou como piloto da nova nave FEF 07. Máis tarde, cando tiña 7 anos entrou na FEF Ann, unha nena que era filla dunha muller rexuvenecida chamada Lee e dun ser do limbo chamado Duman, e que creceu de recentemente nada a 10 anos coa máquina da idade. Entón Pumiky namórase de Ann e decide quedar á FEF 07 coa súa noiva. Pumiky durante a serie 3 ten o rango de tenente comandante.

Aparición en SerieStar4

Aparece na nave FEF 07 antes dos sucesos de Planetes 3. Logo aparece cando sae un posible futuro, onde vai na nave FEF 09 e morre na Terceira Guerra Mundial.

Outros datos

Personaxes de Planetes
Serie Personaxes principais das series
Planetes (anime) Hachirota "Hachimaki" HoshinoAi TanabeFee CarmichaelYuri Mihairokoh
Planetes (serie 1) Josep Maria 4RaljaLaiaDiegoOutros nenosBursianos
Planetes Mata 2 Josep Maria #RaljaManuelLaiaDiegoOutros nenosBursianos
Planetes 3 Josep Maria #LinaManuelLaiaLiaPadokOutros nenosBursianosİhi Kadse0PumikyCarlaAnnRutittoKimberly
SerieStar4 GrokaPadokOutros tripulantesJosep Maria #İhi Kadse0PumikyCarlaAnnLaiaKimberly (Mimi)Dany
Máis… Meŀlina (Planetes II) • Érika (Planetes III) • Creación Áurea (Planetes IV) • Lorena (Planetes IV) • Lauryn (Planetes V) • Alexandra (Planetes V)